Δείτε μύθους του Αισώπου στο Scratch
Με τους μαθητές και μαθήτριες της ΣΤ’ τάξης κλείσαμε την ενότητα του προγραμματισμού με ένα τελευταίο πρότζεκτ. Κάθε ομάδα ανέλαβε να μεταφέρει ένα μύθο του Αισώπου στο Scratch.
Η πορεία που ακολουθήσαμε ήταν η κάτωθι:
- μελέτη μύθων του Αισώπου από κάθε ομάδα και επιλογή ενός
- αναζήτηση στο διαδίκτυο για τις απαραίτητες μορφές και σκηνικά
- προγραμματισμός της αφήγησης
Μπορείτε να δείτε τις εργασίες των παιδιών στην παρακάτω συλλογή του Scratch:
https://scratch.mit.edu/studios/32472738
Αφήστε μια απάντηση