Σε μία προφορική ερώτηση που απηύθυνα σε μαθητές/-τριες της ΣΤ’ τάξης των σχολείων στα οποία εργάζομαι, σχετικά με  την εγκατάσταση εφαρμογών (apps) σε φορητές συσκευές, η συντριπτική πλειοψηφία μου απάντησε ότι έχουν εγκαταστήσει πολλές φορές εφαρμογές, κυρίως παιχνίδια. Όταν ρώτησα με ποια κριτήρια επιλέγουν τις εφαρμογές , οι πιο συχνές απαντήσεις ήταν η σύσταση από φίλους και η βαθμολογία στο Google Play.

Αφιέρωσα δύο μαθήματα στα οποία ασχοληθήκαμε με τις εφαρμογές και τα χαρακτηριστικά/κριτήρια που πρέπει να εξετάζουμε πριν εγκαταστήσουμε κάποια εφαρμογή στη συσκευή μας. Ως επανάληψη των όσων μάθαμε στην τάξη, τα παιδιά κλήθηκαν να συγκρίνουν 2 εφαρμογές επιλογής τους και να επιλέξουν την καλύτερη από τις δύο, ως εργασία για το σπίτι. Είχαμε κάνει μία παρόμοια άσκηση στην τάξη ομαδικά.

Δημιούργησαν ένα πίνακα στον οποίο κατέγραψαν τα κυριότερα χαρακτηριστικά των εφαρμογών και κάτω από τον πίνακα δήλωσαν ποια εφαρμογή θα επέλεγαν να εγκαταστήσουν οι ίδιοι/-ες.

Μπορείτε να δείτε ορισμένες από τις εργασίες :